wtorek, 6 maja 2014

BLOG ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA

Nie będę owijać w bawełnę: MoonSeer poszła na wagary. No i oczywiście prawda wyszła na jaw i moi rodzice dostali telefon ze szkoły. A konsekwencje są bolesne: pomimo tego, że rodzice wzięli mi WSZYSTKO to mam zakaz siadania na kompa do odwołania a co za tym idzie: blog zawieszony. Nadchodzący rozdział jest jednym z moich ulubionych i bardzo mi przykro, że nie będę mogła go w żaden sposób napisać. Tą notkę piszę na telefonie kumpeli w szkole, bo do swojego nie mam dostępu. Mam nadzieję, że zrozumiecie w jak beznadziejnym położeniu jestem i będziecie się razem ze mną modlić o powrót.
Nie chodźcie na wagary - rodzice są bezlitośni:c
Ściskam - uziemiona MoonSeer

8 komentarzy:

  1. NIEEEEEEEE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję tak bardzo ;_;
    Oby szybko odwołali szlaban i żeby Ci wszystko zwrócili, no i żebyś dodała nowy rozdział szybciutko. Nie powiem, miałam kiedyś podobną przygodę z wagarami i fajosko to potem nie było. Wracaj prędko.
    *różdżka w górę*
    Będę czekać B)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie zazdroszczę :/
    mam nadzieję, że szybko wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj szybko ! :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Ci szybko odwołali kare ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjej Skarbie szybkiego powrotu mam nadzieję, że kara nie jest dla ciebie aż tak bardzo bolesna :/
    czekamy na Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak miałam... tylko, że mnie odbierali ze szkoły i sprawdzali mi plan lekcji oraz ciągle rozmawiali z nauczycielami.. nawet na imieniny cioci mnie nie wzięli - co w sumie było dobree *.* - Ale czekam na ciebie ;♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchajcie! Pomimo kary na komputer, która mnie nadal jako tako obowiązuje, udało mi się w pełni przepisać rozdział i go sprawdzić. więc: W PIĄTEK O GODZINIE 19:00 rozdział ZOSTANIE UDOSTĘPNIONY!
    A wraz z nim, zostaną wprowadzone kolejne zmiany dotyczące komentarzy.
    Do zobaczenia w piątek, z moim jak na razie ulubionym rozdziałem:3

    OdpowiedzUsuń